Menu Exit
Menu Menu
Nasza oferta

Dedykowane sklepy internetowe

Oferta skierowana dla klientów chcących założyć sklep internetowy lub tych, którzy posiadają już własny sklep, lecz potrzebują bardziej zaawansowanych narzędzi (importy, raporty, faktury, usługi marketingowe).

W dobie rosnącej popularności zakupów przez internet coraz większa rolę odgrywa popularność sklepów internetowych. My chcąc pogodzić doskonały kanał sprzedaży z produktem klienta tworzymy oprogramowanie na potrzeby klienta.

Oprogramowanie sklepu jest jednym z naszych standardowych produktów. To dzięki niemu klienci mogą uruchomić i prowadzić sprzedaż produktów przez Internet. Wdrożenie dedykowanego sklepu internetowego może być dodatkowym kanałem handlu w firmie, ułatwić pozyskanie nowych klientów czy w pełni zautomatyzować procesy sprzedażowe w biznesie.

Dedykowany Sklep internetowy
Dedykowane oprogramowanie

Dedykowane systemy jakie oferujemy są dostosowane do naszych Klientów poprzez indywidualne funkcje i zaawansowane narzędzia.

Nieograniczone możliwości rozbudowy platformy sklepu oraz integracje z systemami zewnętrznymi pozwalają na uruchomienie systemu szytego na miarę potrzeb.

Dedykowany sklep internetowy pozwala na korzystanie z szeregu zaawansowanych funkcji, których nie posiadają darmowe rozwiązania dostępne na rynku. Indywidualne rozwiązania to również wysoka wydajność oraz solidna optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych (np. Google).

Realizacja sklepu internetowego rozpoczyna się od analizy potrzeb i wymagań jakie oprogramowanie ma spełniać aby sprostać funkcjonalności modelu biznesowego.

Na tym etapie przygotowujemy projekt spełniający unikalny model funkcjonowania sklepu. W ramach prowadzonej analizy możemy również przygotować badanie rynku oraz ocenę konkurencji w Internecie.

Kolejnym etapem jest przygotowanie szczegółowej specyfikacji systemu gdzie zawarte są wszystkie funkcjonalności jakie ma zawierać nowy sklep internetowy. Projektując oprogramowanie dla naszego klienta analizujemy go pod wieloma aspektami.

Następnym krokiem w realizacji jest projekt graficzny uwzględniający identyfikację wizualną firmy oraz wymogi estetyczne. Na tym etapie nie można zapomnieć o uwzględnieniu potrzeb klientów oraz trendów panujących na rynku.


Ostatnim etapem realizacji jest wdrożenie projektu do działania oraz solidne szkolenie personelu firmy, który ma zarządzać sklepem internetowym. Ten etap ma na celu przedstawienie funkcjonalności sklepu oraz przeszkolenie z jego obsługi i rozwiązywaniu codziennych zagadnień.